Thursday, January 29, 2009

LoNg JoUrnEy But NiCE...


Salam to all..

Erm seperti sumer tahu baru-baru nie kebanyakan Universiti cuti sem..
So saya pon mengambil kesempatan cuti baru-baru nie tuk cuti-cuti Malaysia hehe....


ermm pada JUmaaT(23/1/09) pada jam 8.00 pagi saya dan family bertolak balik ke MelaKA(Kampung ku Tercinta LalaLA)...
so Kami teLah samPai DisaNa pAda Jam 3.00 ptg lebih kurang.. Fuh Penat jugak la perjalanan yang agak jauh dan bOSan keNa pakaI tali pinggang di belakang xbebas tapi Sabor je La Dah peraturan Nak Wat MacaM maNa huHuhu...


So Pada KeesOkanNya(24/1/09) saya Dan Family bertoLAk puLa KE jOHOr berKonvoi bersama Pak Usu dan family nYer hehe... Kami bertolak AgaK lambat hari tu dekat tengah Hari gak la.. Perjalanan yang xla lama sangat dalam 2 jam lebih dah sampai ke bandar BAru Uda Kami menuju ke MPC (tempat penginapan kami)...
pada petang Hari sama juga Kami telah meNuju ke MASAI tempat abang saya duduk sekarang kos dia baru posting ngajar SK KOTA MASAI 2 JOHor huhu...

Sepanjang di jOhor xder tempat sangat saya g melawat kos busy setting umah abang saya huhu..

Erm Last Day Kat johor iaitu (26/01/09) sebelum pulang Ke MeLaka Balik Sempat la Pak Usu saya bawa g pusing selat tebrau leh la saya tengok SINGAPURA dari jauh haha...
bila la agaknya nak g sana hihi...


So hari terakhir perjalanan saya adalah pulang balik ke Ganu dari MelaKa kami bertolak agak awal hari itu dalam pukul 7.30 pagi..
Alhamdulilah selamat tiba di ganu pada pukul 2.00 lebih huhuhuhu..

erm perjalanan kali ini memang memenatkan tapi best.. aku sibuk duk layan sepupu aku yang masih kecik agi bermain haha... best journey with (abah,mama,mak ani, pak usu, mak usu, safwan,syazwan, and budak paling banyak cakap raudah sakina) huhuhu...

sekian,
adiosss..

No comments:

Post a Comment